Friday, November 11, 2011

Rain Fall and Inspiration

Well, When the Rain Fall... My inspiration is falling like a Rain too...
so, Sashiburi dana minna-san...


ungggg... by the way...
I am so confused... truly, I don't know what i must to do know...
I was so stressed to see the quiz result T___T
hey !!!
that so worse !!!
arghhhhhhhhhhhhhhh !!!

*oke forget it*
just Say HI!
for my first blog...
I have been write in this blog since 2009...

saat ini sangat aneh ... (use Indonesian language)
bahkan terlalu aneh untuk dianggap bahwa hal itu adalah sebuah kenyataan ataupun memang hidup saya dipermainkan dengan beberapa mimpi-mimpi yang mengganggu batin dan hati saya...
=______=

intinya mungkin ini yang namanya dejavu... gue ngerasa hal yang terjadi di dalam mimpi itu adalah sebuah kenyataan !
orghhhhhh...
bahkan sampe akhirnya gue bangun lagi, itu mimpi masih melekat di otak gue...
orz...

kenapa harus selalu dipermainkan dengan mimpi yang belum tentu benar adanya itu ???
ok, I don't know...
Truly, God has planing for my life...
maybe that was a sign of my future...
maybe one of them will be my couple ??? *hope again *
or...
That ' s only my heartfeeling... so, It' s not real...

ahhahahaha
*laugh *
*dodge*

*cry*


God, Stop it... T___T
I can't handle it again...
I don't want to falling in love with someone who never look at me...


*postingan aneh "lagi"*
*just for fun *

No comments: