Tuesday, July 31, 2012

New ... chat...

akhirnya satu tahun telah berlalu... aku berada di kelas 1KA03 :D
ehehehhe
awal yang tidak indah, diakhiri dengan tidak begitu indah juga...
tidak sempat menyampaikan "Say Goodbye"
kepada teman-teman 1KA03...
yeahhh...

well, They won't miss me too (=w=)/
xixixixixixixixi

ok...
I say goodbye to 1KA03 and specially for Rachel , Reza, and someone there...
ahahahha
unnnnn... this is my secret...
wkwwkkwk

ok... mulai gak jelas postingannnya... saya kehilangan banyak ide menulis semenjak =___=
engggg semenjak ... enggg...
sudahlah... diriku sendirilah yang harus membangkitkannya...

WELCOME !!!
NEW CLASS !!! (~=w=)~
D*mn... I must adaptation again... with new people hehhhh !
I ' ll be quite and unfriendly for the first meet...
tralalalalalala
like usual...

so...
being mysterious is so fun ! being unreachable is so amazing !
*bakka*
wkwkwk

I never have a real friend ... althought in the cyber world, or in the fact world ahahhaaha
I don't know... I am so happy alone (=w=)
everywhere, everything, every every every ~~~ !
ummm but, now a little different because I have Myuwnnn ~~~ !
together with him I feel so happy... Talk to him I feel comfortable...
Hey, dia seperti sekaligus sebagai best friend who always there when I need...
always accept me like who I am... not being Else of mine...
So Good boy !
I never meet someone like him (=w=)
He is so patient... entahlah... dia sabar sekali dengan sikap saya yang ugal-ugalan dan kekanak-kanakan ini...
tidak pernah banyak protes dengan penampilan saya, tidak pernah banyak protes tentang sifat saya, pendengar yang baik, penyayang yang baik juga, dan dia itu satu-satunya yang tahan dengan saya... biasanya orang lain tidak tahan berlama-lama dengan saya... *kecuali Kupit*
mungkin karena sifat saya yang suka mengkhayal dan aneh ini... makanya jarang orang lain mau lama-lama dengan saya...

ok... curhat lagi...
fine :D

headache ! while I am writing this post !
urghhh ! aku kekurangan waktu tidur !
 hey, I can't talk indonesian well (=___=)
God...
what kind of language I must use.... ?
maybe hymmnos ?
*dead*

No comments: