Wednesday, May 2, 2012

Life ???

What is life ???
I never know what life mean is =w=

I always confused...
I only want something who care about me...

Don't look down my self T___T

huh !

I feel so sad...
I only want a little respect... but, it is too hard, i think...
it is better I am alone T___T

alone... and just have a few friends who really best friends for me...
not a junk...

I am thinking logics... and rarely use my heart feel to resolve all problem ...
because I am afraid to be weak !

kriungggggggggggggggg !!!
* My Head Ringing *

is there a peace place in this world ?
* Ohh God , My english is so bad ! *

oke !!!
siapa yang membuat saya menjadi wanita tidak berperasaan ?!
DIA ! orang yang benar-benar menguras kesabaran saya selama satu tahun =w=
sungguh... orang paling tidak bertanggung jawab !!!
dia telah menghancurkan dinding kesabaran saya !!!
huakkk !!! pria bajingan sedunia =___=

syukurlah sekarang saya telah bersama seseorang yang benar-benar mengerti saya... dia sangat baik hati... bahkan saya belajar kembali arti kesabaran darinya...
menunggunya selama satu tahun ...
hingga akhirnya dia menyukai saya juga...
padahal saat itu saya sudah memutuskan menyerah ketika mengetahui dia menyukai orang lain ...
kok rasanya sakit ya ? =w=a

aduhhh jadi nostalgia deh wkwkwkwk

Hope he will be my last and forever !!!
be my husband forever... and die together...
aminnn...

No comments: